Известие

Collapse
No announcement yet.

Нещо ми се прецака генерацията

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    Ами ако гърнето ти се е разпаднало вътре, няма да го видиш
    Топло.....може би, вярно ...хвърлен боб на място....

    ---------- Post added at 21:40 ---------- Previous post was at 21:34 ----------

    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
    Гърнето е чук. Сигурен съм че е здраво, като ново е!
    Двайте други предложения.
    между другото - приемам оферти за двуцевка с меката връзка комплект, ама да са в перфектно състояние!
    Мисля, че истината е някъде там...

    ))....вътре в гърнето има вата и перфорирана тръба...ако е проходно.....и не е чук...не бъди сигурен....меката връзка...или е здрава, или шума е почти като без генерация......едва ли, там ти е проблема....но ако си найвен вземи си двуцевка с мека връзка и виж ефекта.....
    Всяка промяна в генерацията се прави добре обмислена, тоез като преправяш..променяш скороста на изгорелите газове, дори и само с едно гърне...иначе ефекта е краткотраен и заблуждава....
    Last edited by Бобби; d.m.y г., 01:15.
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Топло.....едно вярно преположение....

      ---------- Post added at 21:40 ---------- Previous post was at 21:34 ----------




      ))....вътре в гърнето има вата и перфорирана тръба...ако е проходно.....и не е чук...не бъди сигурен....меката връзка...или е здрава, или шума е почти като без генерация......едвали, там ти е проблема....но ако си найвен вземи си двуцевка с мека връзка и виж ефекта.....
      Всяка промяна в генерацията се прави добре обмислена, тоез като преправяш..променяш скороста на изгорелите газове, дори и само с едно гърне...иначе ефекта е краткотраен и заблуждава....
      Колега, гърнето е Twister и работи като хората точно една седмица. Ако смяташ, че Twister може да се прецака за 1 седмица ей така от нищо и за 200 км. пробех долу-горе, добре... ! И не виждам каква връзка има то, с "режещия звук" който идва изпод средата на колата, най-вече като е студена. Пак казвам, сигурен съм че не е от гърнето! Тая вата тъй ли ще изчезне без изобщо да разбера? А гърнето има дупка да си пъхнеш главата вътре... светя, гледам... тръба мръба, всичко изглежда перфектно. Гърнето не е някво измислено! И пак казвам - като е студена колата, режещия звук от по средата е по-силен. После затихва и ефекта от гърнето се подобрява малко. Мисля, че има някъде дупка или пукнатина, която се разширява като се стопли генерацията и обира "процепа" ако мога така да се изразя, и съответно малко се подобряват нещата. Просто преди седмица се подобряваше повече и режещият звук на студен мотор беше по-слаб. Сега той се усили, за сметка на това което се чува през гърнето...
      И съм имал преебана мека връзка, зависи от много неща, къде и как е скъсана и хич не е като да нямаш генерация. За да стане така, дупката трябва да е баш дупка и то такъв ефект не се постига ей така от веднъж както стана при мен, за около седмица

      П.П: И аз промяна по генерацията не съм правил, само съм сменил едно крайно гърне, което в крайна сметка има долу-горе заглушаващ ефект. Всичко друго си е стоково. И не виждам причина да работи по един начин, и както казваш ефекта да е кратктораен след това. Всяка промяна се появява в следствие на друга промяна... Ако след поставянето на новото гърне има един звук, след това друг - значи нещо някъде се е променило по състоянието на генерацията... проблема е че е малко и не се вижда къде точно е, а оказва влияние на газовете по пътя им до крайното гърне!
      Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 01:35.
      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
      Alfa Romeo 156 2.0 TS

      рейтинг фотографов

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
        Колега, гърнето е Twister и работи като хората точно една седмица. Ако смяташ, че Twister може да се прецака за 1 седмица ей така от нищо и за 200 км. пробех долу-горе, добре... ! И не виждам каква връзка има то, с "режещия звук" който идва изпод средата на колата, най-вече като е студена. Пак казвам, сигурен съм че не е от гърнето! Тая вата тъй ли ще изчезне без изобщо да разбера? А гърнето има дупка да си пъхнеш главата вътре... светя, гледам... тръба мръба, всичко изглежда перфектно. Гърнето не е някво измислено! И пак казвам - като е студена колата, режещия звук от по средата е по-силен. После затихва и ефекта от гърнето се подобрява малко. Мисля, че има някъде дупка или пукнатина, която се разширява като се стопли генерацията и обира "процепа" ако мога така да се изразя, и съответно малко се подобряват нещата. Просто преди седмица се подобряваше повече и режещият звук на студен мотор беше по-слаб. Сега той се усили, за сметка на това което се чува през гърнето...
        И съм имал преебана мека връзка, зависи от много неща, къде и как е скъсана и хич не е като да нямаш генерация. За да стане така, дупката трябва да е баш дупка и то такъв ефект не се постига ей така от веднъж както стана при мен, за около седмица

        П.П: И аз промяна по генерацията не съм правил, само съм сменил едно крайно гърне, което в крайна сметка има долу-горе заглушаващ ефект. Всичко друго си е стоково. И не виждам причина да работи по един начин, и както казваш ефекта да е кратктораен след това. Всяка промяна се появява в следствие на друга промяна... Ако след поставянето на новото гърне има един звук, след това друг - значи нещо някъде се е променило по състоянието на генерацията... проблема е че е малко и не се вижда къде точно е, а оказва влияние на газовете по пътя им до крайното гърне!
        Ами виртуално толкоз...всичко е предположение.....аз да не съм екстрасенс за да знам къде ти резонира.......хем дрънчи, хем няма дупки.....да не опират тръбите в купето...скъсан тампон или покривено, ако не...има нечисти сили....
        Last edited by Бобби; d.m.y г., 07:56.
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #19
          Какво като е еди кво си гърне. И ако задното гърне ти се скапе вътре се променя цялата динамика на газовете
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            Само да споделя от вчера.Бях в М* сервиз ,като си мислех,че меката връзка ми е заминала.Там като вдигнаха колата ми казаха,че колектора изпуска от към заварката и трябва да се завари,а не е меката връзка. Та: сваляне и качване на колектор (200лв), заварка(60лв) шлайфане(30лв). Направо останах без думи....То хубаво трябва да се плаща ама чак пък толкова... разбирасе отказах и отидох на друго място и колата е 6 . 147-1,6тц

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от monie Покажи съобщение
              Само да споделя от вчера.Бях в М* сервиз ,като си мислех,че меката връзка ми е заминала.Там като вдигнаха колата ми казаха,че колектора изпуска от към заварката и трябва да се завари,а не е меката връзка. Та: сваляне и качване на колектор (200лв), заварка(60лв) шлайфане(30лв). Направо останах без думи....То хубаво трябва да се плаща ама чак пък толкова... разбирасе отказах и отидох на друго място и колата е 6 . 147-1,6тц
              Колега, преди 2 дни я правих аз тая процедура, щото си мислих, че от там изпуска. Всичко ми излезе 60 лв. Незнам как са ти искали 200 лв да свалят едни насрани колектори
              Тука струва 20 лв. и по 10 лв. на заварка. Там са 4 заварки по 10 лв = 40 лв. Тотал - 60 лв.
              Ама да ти кажа само, че при мен не се орпави положението, съответно не е от там. И на мен ми казаха, че не е меката връзка, ама то друго не остана от къде!

              ---------- Post added at 10:28 ---------- Previous post was at 10:21 ----------

              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
              Ами виртуално толкоз...всичко е предположение.....аз да не съм екстрасенс за да знам къде ти резонира.......хем дрънчи, хем няма дупки.....да не опират тръбите в купето...скъсан тампон или покривено, ако не...има нечисти сили....
              Има дупка някъде човек. А тва че не я намирам ... мда... това са вече не чистите сили, които определено се намесиха в иначе спокойния ми живот

              Ще видим... ще сменя двуцевката и ще се разбере имало ли е смисъл...
              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
              Alfa Romeo 156 2.0 TS

              рейтинг фотографов

              Comment


              • #22
                Както си тръгнал смени и двигателя, може да е от него. Щом имаш излишни пари
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Както си тръгнал смени и двигателя, може да е от него. Щом имаш излишни пари
                  Така не ми помагаш особено да ти кажа. Ако имаш смислено предложение кажи го, ако не недей казва нищо...
                  Казах ти, не е от крайното гърне. Не карам кола от 2 дена, и като ти казвам, значи съм сигурен в това. Колко пъти и по какъв начин да обясня, че ЧУВАМ РЕЖЕЩ ЗВУК ИЗПОД СРЕДАТА НА КОЛАТА. Като запуша крайното гърне, колата НЕ ИЗГАСВА! Ти как си го обясняваш това? С прецакано крайно гърне ли?
                  Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 16:55.
                  Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS

                  рейтинг фотографов

                  Comment


                  • #24
                    Е хубаво щом си сигурен, че не е от крайното... А тая кола само крайно гърне ли има..? Това, което е писано за прецакване на крайното си важи и за другите по пътя до него...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                      Е хубаво щом си сигурен, че не е от крайното... А тая кола само крайно гърне ли има..? Това, което е писано за прецакване на крайното си важи и за другите по пътя до него...
                      Е то крайното дава звука, другите пригласят ако са с дупка

                      ---------- Post added at 17:32 ---------- Previous post was at 17:30 ----------

                      Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                      Така не ми помагаш особено да ти кажа. Ако имаш смислено предложение кажи го, ако не недей казва нищо...
                      Казах ти, не е от крайното гърне. Не карам кола от 2 дена, и като ти казвам, значи съм сигурен в това. Колко пъти и по какъв начин да обясня, че ЧУВАМ РЕЖЕЩ ЗВУК ИЗПОД СРЕДАТА НА КОЛАТА. Като запуша крайното гърне, колата НЕ ИЗГАСВА! Ти как си го обясняваш това? С прецакано крайно гърне ли?
                      Ами нали каза, че нямаш дупка!!! Намери я тогава де. Това не са километри тръби като на топлофикация. Може средното гърне да ти се е изтърбушило отгоре
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        [/COLOR]
                        Ами нали каза, че нямаш дупка!!! Намери я тогава де. Това не са километри тръби като на топлофикация. Може средното гърне да ти се е изтърбушило отгоре[/QUOTE]

                        Ами не се вижда дупка бе човек. Супер странна ситуация. Колата има само катализатор + резонатор, това цялото в едно гърне, оригинално както си е, и крайно гърне. Други гърнета няма. Катализатора го свалях, гледах го, отпред отзад... няма ядове, цял си е, не е разпарчетосан, вижда се през него, не е запушен. 2 пъто го свалях. Слагах за проба и тръба на негово място. Същата ситуация.
                        Назад тръбите са добре, нямат и други заварки, да кажеш да е нещо от тях. Има само заварка на крайното гърне, и тя си е здрава.
                        Колекторите ги свалях онзи ден, и те са добре.
                        За това реших да сменя сега двуцевката, с друга с оригинална мека връзка към нея.
                        Щото вече друг вариянт не остана.
                        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS

                        рейтинг фотографов

                        Comment


                        • #27
                          Ти ли махна балансиращите валове или бъркам?
                          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                            Ти ли махна балансиращите валове или бъркам?
                            Валовете са си там, ремъка им махнах.
                            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS

                            рейтинг фотографов

                            Comment


                            • #29
                              А да ти пърди гарнитура? Как така звукът идва изпод теб а всичко е цяло???
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                А да ти пърди гарнитура? Как така звукът идва изпод теб а всичко е цяло???
                                Ами онзи ден като свалях колекторите, огледах и двете гарнитури. И двете са в отлично състояние. При слагането на колектора, даже ги намазах с паста, от тая точно за такива места където се слага и после запича. Не е от гарнитура.
                                Като я кача на канала, слизам долу, някой подава газ... и нищо не се чува. Като я изкарам и като я изрежа на улицата и се чува звънтенето "зъррррррр" изпод средата на колата. Абе пълен парадокс... не знам кво и става
                                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                                рейтинг фотографов

                                Comment

                                Working...
                                X